Program
Businesses the world over are taking steps in contributing to a more sustainable future for humanity. However, communicating sustainability has proven to be more challenging for businesses since the traditional ways of corporate communications seem not to work as expected. The main problem is that issues of sustainability go beyond usual consumer/buyer concerns since they touch deeper emotional and cognitive models that people’s brains hold for society, life and the future.
Dr. Dimitriadis, Dr. Alevizou and Dr. Ketikidi are using neuroscience and other modern approaches to explain and showcase how communications should be shaped to achieve the highest possible impact in serving sustainability goals. They will present concepts and studies on how the brain decodes reality and evaluates information, best and worst practices in sustainability communications and how the application of neuro-tech can provide real value in analyzing people’s perception of sustainable messages. They will use examples from many industries, and especially from the world of fashion.
Participants will:
Optimal HR Group
Nikolaos Dimitriadis je večkrat nagrajeni strokovnjak za komunikacije, avtor knjig, izobraževalec in svetovalec. Je vodja nevro svetovalnih storitev v podjetju Optimal HR Group. Doktoriral je na Univerzi v Sheffieldu in pridobil naziv MBA ter je certificiran nevromarketer. Redno poučuje na različnih študijskih programih MBA ter drugih univerzitetnih in podjetniških programih po vsem svetu. Dr. Dimitriadis je predsednik odbora za ljudi pri Svetovnem inštitutu za inovacije in upravljanje sprememb v Ženevi. Je profesor prakse na Univerzi v Yorku, Evropski kampus v Grčiji, kjer vodi magistrski študij nevromarketinga. Je soustanovitelj grškega kluba za uporabno nevroznanost Neurogenesis. Je tudi gostujoči profesor na Ekonomsko-poslovni fakulteti Univerze v Ljubljani. Dr. Dimitriadis je nedavno pomagal zagnati wellbeing.ai, pionirsko zagonsko podjetje s sedežem v Belgiji na področju tehnologije čustvenega in duševnega zdravja pri delu. Dr. Dimitriadis je prejel grško nagrado za odličnost leta 2022, ki jo podeljuje Helenic Institute for Customer Service. Na festivalu TEDx je govoril o nujni potrebi po komunikaciji, ki temelji na možganih, in sodeloval pri programu NeuroMarketing Manager na hamburški šoli za medije. Dr. Dimitriadis je za potrebe nevromarketinga, nevroHR in akademske namene skeniral več kot 7. 500 možganov iz 25 držav po vsem svetu. Sodeloval je z mednarodnimi blagovnimi znamkami, kot so IKEA, IBM, JTI, Nestle, Johnson&Johnson, AstraZeneca, CISCO, SAP, Pierre Fabre, Coca Cola, T-Mobile, Dixons, Banca Intesa Sanpaolo, Societe Generale, Unicredit, Microsoft, VMware, Raiffeisen Bank, SAP, DELL, USAID in drugimi.
Format
Mreženje
Osrednji govorniki in diskusije
Novi trendi in globalno znanje
Primeri dobre prakse
Interaktivne delavnice
REGISTRACIJA
440 EUR (brez DDV)
290 EUR (brez DDV)
380 EUR (brez DDV) / osebo
350 EUR (brez DDV) / osebo
Za več informacij o skupinskih prijavah nam pišite na cpoef@ef.uni-lj.si.
Za odpovedi po 8. marcu 2024 ni mogoče zagotoviti povračila. V primeru neudeležbe povračilo kotizacije ni možno. Izbor delavnic lahko spremenite najkasneje do 8. marca 2023.
*DDV ni vključen v ceno.
Če želite prijaviti več udeležencev, izpolnite vlogo za vsakega udeleženca posebej.
PRIJAVA je odprta do zapolnitve vseh mest. Po izpolnitvi prijavnega obrazca boste prejeli potrditev o prijavi s povzetkom izbranih delavnic na vaš e-poštni naslov.
ODPOVEDI so vračljive do 8. marca 2024. Po tem datumu se zaračunajo vse pristojbine. Zahvaljujemo se vam za razumevanje.
V primeru odjave po 8. marcu 2024 povračilo kotizacije ni več možno, kot tudi ne v primeru, da ste prijavljeni in se programa ne udeležite.
PLAČILO: Račun bo izdan v dveh tednih po dogodku.