Program

The Psychology of Data

This workshop will focus on how to use the design thinking mindset and guidelines leading to a data-driven customer centric culture that uses actionable insights to improve decision-making.

In a highly challenging competitive environment, where VUCA (volatility, uncertainty, complexity, ambiguity) reigns supreme, and the only constant is the exponential speed of change, having a supporting winning mindset and supporting your decision-making with critical insights, thus going beyond gut feeling, is absolutely critical.

The approach to make the right decisions, on the right topics, at the right time, by the right people, with the most relevant insights, will be shared and discussed so you can start applying these guidelines the very next day and increase yours, your function, and your organization’s overall performance.

Key takeaways:

  • How to develop a winning mindset and data-driven culture that is able to deal with the current challenges your facing and the zeitgeist
  • Tips, tricks and examples on how to apply the Design Thinking mindset in your organization insight development to improve decision-making and the performance of your organization
  • Arguments for getting your organization to “say yes” to a more customer-centric data-driven performance

Ekonomska fakulteta v Ljubljani

Nina Ponikvar

Nina Ponikvar je izredna profesorica za področje ekonomije na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani. Je članica Katedre za ekonomijo ter pridružena članica Katedre za podjetništvo ter Katedre za management in organizacijo. Poučuje predmete s področja mikro in makro ekonomike, upravljavske ekonomike ter ekonomike projektov. Raziskovalno jo zanimajo različni vidiki panožne in podjetniške dinamike. Prav tako se ukvarja s področjem ekonomskih evalvacij in študij družbene stopnje donosa projektov. Objavila je več prispevkov v znanstvenih revijah in monografijah. Sodeluje pri različnih raziskovalnih projektih, ki jih financira ARRS, aplikativnih projektih za gospodarstvo ter pri poslovnem izobraževanju in usposabljanju na CPOEF. V okviru Erasmus+ projekta je sodelovala pri razvoju izobraževalnega programa s področja merjenja družbene stopnje donosa na investicije.

Format

Mreženje

Mreženje

Osrednji govorniki in diskusije

Osrednji govorniki in diskusije

Novi trendi in globalno znanje

Novi trendi in globalno znanje

Primeri dobre prakse

Primeri dobre prakse

Interaktivne delavnice

Interaktivne delavnice

REGISTRACIJA

Kotizacija individualnega podjetja

490 EUR (brez DDV)

Kotizacija individualna fizična (30% popust)

343 EUR (brez DDV)

Paket 5ka – do pet udeležencev iz istega podjetja

2100 EUR (brez DDV)

Paket 10ka – do deset udeležencev iz istega podjetja

3900 EUR (brez DDV)

Za več informacij o skupinskih prijavah nam pišite na cpoef@ef.uni-lj.si.

Za podjetja, ki so člani SRIPT, je udeležba na programu brezplačna (do zapolnitve mest). Ob prijavi pod opombe vpišite kodo SRIPT.

Kotizacija vključuje udeležbo na vseh delavnicah in okroglih mizah. V primeru nepričakovanih okoliščin si CPOEF pridržuje pravico do odpovedi delavnic. Za odpovedi po 10. marcu 2023 ni mogoče zagotoviti povračila. V primeru neudeležbe povračilo kotizacije ni možno. Izbor delavnic lahko spremenite najkasneje do 10. marca 2023.

*DDV ni vključen v ceno.

Pomembne informacije o vaši prijavi

Pomembne informacije


Če želite prijaviti več udeležencev, izpolnite vlogo za vsakega udeleženca posebej.

PRIJAVA je odprta do zapolnitve vseh mest. Po izpolnitvi prijavnega obrazca boste prejeli potrditev o prijavi s povzetkom izbranih delavnic na vaš e-poštni naslov.

ODPOVEDI so vračljive do 10. marca 2023. Po tem datumu se zaračunajo vse pristojbine. Zahvaljujemo se vam za razumevanje.

V primeru odjave po 10. marcu 2023 povračilo kotizacije ni več možno, kot tudi ne v primeru, da ste prijavljeni in se programa ne udeležite.

PLAČILO: Račun bo izdan v dveh tednih po dogodku.

Logo_EKP_sklad_za_regionalni_razvoj_SLO MGRT-logotip-e1490791644839 TGZ_SRIPT_logo_final