Program

Nabavni in poslovni modeli v času aktualnih sprememb

“Razjasniti nejasno in dodatno” na področju razširjenega nabavnega procesa:

  • Kateri so ključni kriteriji izbire dobaviteljev?
  • Kako izbrati dobavitelje z WFS-metodo in kako izbiro izboljšati?
  • Kaj pa KPIs in trajnost? Kdaj čez določene faze nabavnega procesa?

Zakaj pristopiti k interaktivni delavnici? Z modeli oskrbe, nabavnimi modeli in orodji trajnostnih oskrbovalnih verig, kot so LCA-analiza in ISO20400, nenazadnje pa z vlogo digitalne preobrazbe, prispevati k oblikovanju za “odpornost” glokaliziranih oskrbovalnih verig 3.0.

Ključna spoznanja:

  • Razširjen nabavni proces in izbira dobaviteljev
  • Nabavni scenariji in trajnostni odporni nabavni modeli
  • Trajnostna nabava z ISO 24000:2017 in LCA v luči glokalizacije

Ekonomska fakulteta v Ljubljani

Marko Budler

Dr. Marko Budler je predavatelj s področja logistike na Ekonomski fakulteti. Kot član strokovnega sveta Združenja nabavnikov Slovenije (ZNS) ohranja tesen stik s prakso preko raziskovalnih in aplikativnih projektov, delavnic, konferenc in svetovalnega dela. Odlikuje ga celovit in kritičen pogled na aktualna dogajanja, napovedi prihodnjih trendov in koncepte, ki se uvajajo v teoriji in praksi. Pedagoško, raziskovalno in svetovalno dr. Budler obravnava področja kot so trajnostni poslovni modeli, nabava z naročanjem, proizvodni management, mednarodna poslovna logistika in globalni management oskrbovalnih verig. Svoja razmišljanja dopolnjuje s projekti iz časa študija gospodarskega inženirstva in doktorskega študija operacijskih raziskav in logistik; kot mladi raziskovalec in član Združenja nabavnikov Slovenije pa tudi s številnimi podjetji o prenovi poslovnih modelov, vlogi logistike in nabave ter učinkovitega managementa oskrbovalnih verig za doseganje višje učinkovitosti in uspešnosti podjetij. Nenazadnje pa je dr. Marko Budler zadnjih 5 let koordinator Dneva poslovne logistike (Ljubljana, 2016-2021), "keynote" predavatelj na največjem regijskem dogodku (TRANSLOG, 2021) in največjem slovenskem poslovno-logističnem dogodku (GOSS, 2021), po mnenju Univerze v Ljubljani pa Mladi predavatelj leta (2020) in prejemnik nagrade "Odlični v znanosti" (2016) za najboljši ekonomsko-poslovni članek leta v Sloveniji (v projektnem sodelovanju s Pošto Slovenije).

Format

Mreženje

Mreženje

Osrednji govorniki in diskusije

Osrednji govorniki in diskusije

Novi trendi in globalno znanje

Novi trendi in globalno znanje

Primeri dobre prakse

Primeri dobre prakse

Interaktivne delavnice

Interaktivne delavnice

REGISTRACIJA

Individualna kotizacija za podjetja

490 EUR (brez DDV)

Individualna kotizacija za fizične osebe

343 EUR (brez DDV)

Paket 5ka – do pet udeležencev iz istega podjetja

2100 EUR (brez DDV)

Paket 10ka – do deset udeležencev iz istega podjetja

3900 EUR (brez DDV)

Za več informacij o skupinskih prijavah nam pišite na cpoef@ef.uni-lj.si.

Za odpovedi po 10. marcu 2023 ni mogoče zagotoviti povračila. V primeru neudeležbe povračilo kotizacije ni možno. Izbor delavnic lahko spremenite najkasneje do 10. marca 2023.

*DDV ni vključen v ceno.

Pomembne informacije o vaši prijavi

Pomembne informacije


Če želite prijaviti več udeležencev, izpolnite vlogo za vsakega udeleženca posebej.

PRIJAVA je odprta do zapolnitve vseh mest. Po izpolnitvi prijavnega obrazca boste prejeli potrditev o prijavi s povzetkom izbranih delavnic na vaš e-poštni naslov.

ODPOVEDI so vračljive do 10. marca 2023. Po tem datumu se zaračunajo vse pristojbine. Zahvaljujemo se vam za razumevanje.

V primeru odjave po 10. marcu 2023 povračilo kotizacije ni več možno, kot tudi ne v primeru, da ste prijavljeni in se programa ne udeležite.

PLAČILO: Račun bo izdan v dveh tednih po dogodku.

Logo_EKP_sklad_za_regionalni_razvoj_SLO MGRT-logotip-e1490791644839 TGZ_SRIPT_logo_final