Program

Izzivi in priložnosti v trajnostnem poslovanju podjetij v slovenskem prostoru

Poslovni svet je glede trajnostnega poslovanja v zadnjih nekaj letih naredil veliko korakov naprej. Mnogo podjetij je sprejelo podnebne zaveze in čeprav se nekateri ukvarjajo predvsem z zelenim oz. družbenim zavajanjem,  večina odločevalcev trajnostno poslovanje jemlje zelo resno. Zavezanost trajnostnim praksam pomembno vpliva na konkurenčnosti ter ugled podjetij med kupci in v dobavnih verigah, med sedanjimi in potencialnimi zaposlenimi, partnerji ter v širši javnosti. Glede na direktivo o skrbnem pregledu v podjetjih glede trajnostni podjetij, ki jo je junija 2023 potrdil Evropski parlament,  naj bi podjetja ugotavljala, preprečila, blažila in odpravljala negativne vplive na okolje in družbo, ter pripravila načrt podnebnega prehoda, poslovne modele in poslovne strategije v skladu s ciljem Pariškega sporazuma o omejitvi globalnega segrevanja na 1,5 °C nad predindustrijsko ravnjo.  Vse to postavlja podjetja pred veliko izzivov in priložnosti. Da bi bolje razumeli področje trajnostnega poslovanja podjetij v slovenskem prostoru, kdo je v podjetjih odgovoren za področje trajnosti in kakšne so ravni odgovornosti v praksi podjetij, se bomo naslonili na rezultate iz večletne raziskave med širšo slovensko javnostjo glede trajnostnih praks podjetij ter na ugotovitve iz večletne raziskave Trajnostni poslovni indeks, ki je bila izvedena na podjetjih različnih velikost in panog, ter v njih iskali uporabne utrinke in navdih.

Ekonomska fakulteta v Ljubljani

Vesna Žabkar

Vesna Žabkar je redna profesorica na katedri za trženje na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani in vodja enega najuspešnejših raziskovalnih programov s področja ekonomije in poslovnih ved na ARRS "Izzivi vključujočega trajnostnega razvoja v prevladujoči paradigmi ekonomskih in poslovnih znanosti«. Je vidna predstavnica več mednarodnih in domačih stanovskih združenj, prejemnica mnogih mednarodnih nagrad, tudi Zlate plakete Univerze v Ljubljani, gostuje na tujih univerzah, med drugim na Katedri za mednarodno trženje dunajske univerze. V strokovnem delu sodeluje s številnimi velikimi in srednje velikimi podjetji v Sloveniji, v zadnjem času tudi v okviru raziskave Trajnostni poslovni indeks. Področja delovanja: trajnostno in odgovorno vedenje potrošnikov, trajnostno naravnanost podjetij ter medkulturno raziskovanje potrošnikov, integrirano marketinško komuniciranje in merjenje uspešnosti komuniciranja, analitika za marketinške odločitve (kvantitativne raziskave, življenjska vrednost kupca, napoved prodaje). Svetovala je podjetjem kot so Atlantic Grupa, Bayer, Mercator, Merkur, NLB, Panvita in Petrol.

Ekonomska fakulteta v Ljubljani

Tomaž Čater

Prof. dr. Tomaž Čater je redni profesor na Katedri za management in organizacijo na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani. Med njegovimi preteklimi in sedanjimi funkcijami na fakulteti velja izpostaviti funkcijo predstojnika Študija na daljavo, predstojnika Katedre za management in organizacijo ter vodje magistrskega programa Management v športu. Izven fakultete je bil tudi član upravnega odbora Evropske akademije za management (EURAM) ter predsednik Slovenske akademije za management (SAM). Njegova glavna področja raziskovanja, poučevanja in svetovanja so konkurenčne prednosti podjetij, strateški management, družbena in okoljska odgovornost podjetij ter management v športu. Kot gostujoči profesor je med drugim deloval na univerzah v Indiani (ZDA), Chemnitzu in Regensburgu (Nemčija) ter Dubaju (ZAE). Je avtor ali soavtor 65 znanstvenih člankov v revijah, med katerimi je tudi večkrat nagrajeni članek v prestižni reviji Organizational Research Methods. Kot svetovalec svoje znanje prenaša tudi v poslovno prakso podjetij, kot so Domel, Elektro Gorenjska, Petrol, Voka Snaga, Zavarovalnica Triglav in mnoga druga.

Format

Mreženje

Mreženje

Osrednji govorniki in diskusije

Osrednji govorniki in diskusije

Novi trendi in globalno znanje

Novi trendi in globalno znanje

Primeri dobre prakse

Primeri dobre prakse

Interaktivne delavnice

Interaktivne delavnice

REGISTRACIJA - LAST CALL (-20 %)

Individualna kotizacija za podjetja

440 352 EUR (brez DDV)

Individualna kotizacija za fizične osebe

290 232 EUR (brez DDV)

Paket 5ka – od 5 do 9 udeležencev iz istega podjetja

380 304 EUR (brez DDV) / osebo

Paket 10ka – 10 ali več udeležencev iz istega podjetja

350 280 EUR (brez DDV) / osebo

Za več informacij o skupinskih prijavah nam pišite na cpoef@ef.uni-lj.si.

Za odpovedi po 8. marcu 2024 ni mogoče zagotoviti povračila. V primeru neudeležbe povračilo kotizacije ni možno. Izbor delavnic lahko spremenite najkasneje do 8. marca 2023.

*DDV ni vključen v ceno.

Pomembne informacije o vaši prijavi

Pomembne informacije


Če želite prijaviti več udeležencev, izpolnite vlogo za vsakega udeleženca posebej.

PRIJAVA je odprta do zapolnitve vseh mest. Po izpolnitvi prijavnega obrazca boste prejeli potrditev o prijavi s povzetkom izbranih delavnic na vaš e-poštni naslov.

ODPOVEDI so vračljive do 8. marca 2024. Po tem datumu se zaračunajo vse pristojbine. Zahvaljujemo se vam za razumevanje.

V primeru odjave po 8. marcu 2024 povračilo kotizacije ni več možno, kot tudi ne v primeru, da ste prijavljeni in se programa ne udeležite.

PLAČILO: Račun bo izdan v dveh tednih po dogodku.

Partnerji

Organizator

Logo_EKP_sklad_za_regionalni_razvoj_SLO MGRT-logotip-e1490791644839