Program

Consumer Psychology

Of course, your product is important. But how your clients relate to it is critical.

Join this paradigm-shifting workshop to learn the basics of consumer psychology and immediately adopt best practices in your own business. By discovering what makes your customers tick – how they make purchase decisions, assess risks, adopt new products, relate to brands and respond to advertising – you will be able to get inside their minds and entice them with fulfilling their unconscious desires. You will gain a unique perspective into the buyer-seller dynamics and master practical hacks as well as sophisticated tools to influence consumer behavior. Change the game by studying the psychological aspects of decision-making, effortlessly develop a thriving customer-oriented ecosystem and move your business to the next level!

Why we buy: brands as emotional shortcuts, insights as business currency, behavioural ‘nudges’ and framing, emotion and experience in customer journeys…

You know what to do next. We will see you there.

Key takeaways:

  • How people make buying decisions.
  • Principles and tools of relevance and persuasion.
  • Putting together psychology, emotionalisation and customer journey.
  • Secrets of leading brands and digital platforms.

Optimal HR Group

Nikolaos Dimitriadis

Nikolaos Dimitriadis je večkrat nagrajeni strokovnjak za komunikacije, avtor knjig, izobraževalec in svetovalec. Je vodja nevro svetovalnih storitev v podjetju Optimal HR Group. Doktoriral je na Univerzi v Sheffieldu in pridobil naziv MBA ter je certificiran nevromarketer. Redno poučuje na različnih študijskih programih MBA ter drugih univerzitetnih in podjetniških programih po vsem svetu. Dr. Dimitriadis je predsednik odbora za ljudi pri Svetovnem inštitutu za inovacije in upravljanje sprememb v Ženevi. Je profesor prakse na Univerzi v Yorku, Evropski kampus v Grčiji, kjer vodi magistrski študij nevromarketinga. Je soustanovitelj grškega kluba za uporabno nevroznanost Neurogenesis. Je tudi gostujoči profesor na Ekonomsko-poslovni fakulteti Univerze v Ljubljani. Dr. Dimitriadis je nedavno pomagal zagnati wellbeing.ai, pionirsko zagonsko podjetje s sedežem v Belgiji na področju tehnologije čustvenega in duševnega zdravja pri delu. Dr. Dimitriadis je prejel grško nagrado za odličnost leta 2022, ki jo podeljuje Helenic Institute for Customer Service. Na festivalu TEDx je govoril o nujni potrebi po komunikaciji, ki temelji na možganih, in sodeloval pri programu NeuroMarketing Manager na hamburški šoli za medije. Dr. Dimitriadis je za potrebe nevromarketinga, nevroHR in akademske namene skeniral več kot 7. 500 možganov iz 25 držav po vsem svetu. Sodeloval je z mednarodnimi blagovnimi znamkami, kot so IKEA, IBM, JTI, Nestle, Johnson&Johnson, AstraZeneca, CISCO, SAP, Pierre Fabre, Coca Cola, T-Mobile, Dixons, Banca Intesa Sanpaolo, Societe Generale, Unicredit, Microsoft, VMware, Raiffeisen Bank, SAP, DELL, USAID in drugimi.

Format

Mreženje

Mreženje

Osrednji govorniki in diskusije

Osrednji govorniki in diskusije

Novi trendi in globalno znanje

Novi trendi in globalno znanje

Primeri dobre prakse

Primeri dobre prakse

Interaktivne delavnice

Interaktivne delavnice

REGISTRACIJA

Individualna kotizacija za podjetja

490 EUR (brez DDV)

Individualna kotizacija za fizične osebe

343 EUR (brez DDV)

Paket 5ka – od 5 do 9 udeležencev iz istega podjetja

420 EUR (brez DDV) / osebo

Paket 10ka – 10 ali več udeležencev iz istega podjetja

390 EUR (brez DDV) / osebo

Za več informacij o skupinskih prijavah nam pišite na cpoef@ef.uni-lj.si.

Za odpovedi po 10. marcu 2023 ni mogoče zagotoviti povračila. V primeru neudeležbe povračilo kotizacije ni možno. Izbor delavnic lahko spremenite najkasneje do 10. marca 2023.

*DDV ni vključen v ceno.

Pomembne informacije o vaši prijavi

Pomembne informacije


Če želite prijaviti več udeležencev, izpolnite vlogo za vsakega udeleženca posebej.

PRIJAVA je odprta do zapolnitve vseh mest. Po izpolnitvi prijavnega obrazca boste prejeli potrditev o prijavi s povzetkom izbranih delavnic na vaš e-poštni naslov.

ODPOVEDI so vračljive do 10. marca 2023. Po tem datumu se zaračunajo vse pristojbine. Zahvaljujemo se vam za razumevanje.

V primeru odjave po 10. marcu 2023 povračilo kotizacije ni več možno, kot tudi ne v primeru, da ste prijavljeni in se programa ne udeležite.

PLAČILO: Račun bo izdan v dveh tednih po dogodku.

Partnerji

Organizator

Logo_EKP_sklad_za_regionalni_razvoj_SLO MGRT-logotip-e1490791644839 TGZ_SRIPT_logo_final