Program

Trajnostni poslovni indeks (TPI)

Kako lahko izmerimo trajnostno naravnanost našega podjetja

Zavezanost podjetja k trajnostnim praksam vpliva na višjo konkurenčno prednost, izboljšanje javne podobe in ugleda podjetja. Tudi z vidika blagovne znamke delodajalca je pomembno, da so podjetja okoljsko in družbeno odgovorna.

Delavnica bo razdeljena na tri sklope: (1) V prvem sklopu predstavitev metodologije samoevalvacije podjetij s pomočjo Trajnostnega poslovnega indeksa (TPI), s katerim lahko izmerimo trajnostno naravnanost podjetja. S TPI indeksom izmerimo trajnostne prakse podjetja s treh vidikov trajnosti: okoljskega (ekološkega), družbenega in upravljalskega. (2) V drugem sklopu predstavitev metodologije verificiranja TPI indeksa z analizo Kliping rezultatov o analiziranih podjetjih, ki temelji na pojavnosti podjetja v medijih. (3) V tretjem sklopu predstavitev verifikacije TPI indeksa in sicer s pomočjo ankete med širšo javnostjo. Na vzorcu več kot 2500 prebivalcev Slovenije preverjamo stališča, ki jih imajo do trajnosti, družbene odgovornosti in ugleda posameznih korporativnih blagovnih znamk (raziskava zajema 50 najbolj prepoznavnih znamk iz raziskave TPI).

Na delavnici boste:
• spoznali osnovne dimenzije trajnostnih poslovnih praks podjetij (okoljske – ekološke, družbene in upravljalske),
• spoznali, kako in zakaj je potrebno poročane rezultate verificirati z objektivnimi podatki,
• na primeru spoznali oblike vseh treh delov poročila, ki vam omogoči vpogled v ugled in javno podobo podjetja, kje ste v primerjavi z drugimi podjetji ter kje so vaše največje priložnosti za nadaljnje izboljšave.

Ekonomska fakulteta v Ljubljani

Vesna Žabkar

Vesna Žabkar je redna profesorica na katedri za trženje na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani in vodja enega najuspešnejših raziskovalnih programov s področja ekonomije in poslovnih ved na ARRS "Izzivi vključujočega trajnostnega razvoja v prevladujoči paradigmi ekonomskih in poslovnih znanosti«. Je vidna predstavnica več mednarodnih in domačih stanovskih združenj, prejemnica mnogih mednarodnih nagrad, tudi Zlate plakete Univerze v Ljubljani, gostuje na tujih univerzah, med drugim na Katedri za mednarodno trženje dunajske univerze. V strokovnem delu sodeluje s številnimi velikimi in srednje velikimi podjetji v Sloveniji, v zadnjem času tudi v okviru raziskave Trajnostni poslovni indeks. Področja delovanja: trajnostno in odgovorno vedenje potrošnikov, trajnostno naravnanost podjetij ter medkulturno raziskovanje potrošnikov, integrirano marketinško komuniciranje in merjenje uspešnosti komuniciranja, analitika za marketinške odločitve (kvantitativne raziskave, življenjska vrednost kupca, napoved prodaje). Svetovala je podjetjem kot so Atlantic Grupa, Bayer, Mercator, Merkur, NLB, Panvita in Petrol.

Ekonomska fakulteta v Ljubljani

Tomaž Čater

Prof. dr. Tomaž Čater je redni profesor na Katedri za management in organizacijo na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani. Med njegovimi preteklimi in sedanjimi funkcijami na fakulteti velja izpostaviti funkcijo predstojnika Študija na daljavo, predstojnika Katedre za management in organizacijo ter vodje magistrskega programa Management v športu. Izven fakultete je bil tudi član upravnega odbora Evropske akademije za management (EURAM) ter predsednik Slovenske akademije za management (SAM). Njegova glavna področja raziskovanja, poučevanja in svetovanja so konkurenčne prednosti podjetij, strateški management, družbena in okoljska odgovornost podjetij ter management v športu. Kot gostujoči profesor je med drugim deloval na univerzah v Indiani (ZDA), Chemnitzu in Regensburgu (Nemčija) ter Dubaju (ZAE). Je avtor ali soavtor 65 znanstvenih člankov v revijah, med katerimi je tudi večkrat nagrajeni članek v prestižni reviji Organizational Research Methods. Kot svetovalec svoje znanje prenaša tudi v poslovno prakso podjetij, kot so Domel, Elektro Gorenjska, Petrol, Voka Snaga, Zavarovalnica Triglav in mnoga druga.

Format

Mreženje

Mreženje

Osrednji govorniki in diskusije

Osrednji govorniki in diskusije

Novi trendi in globalno znanje

Novi trendi in globalno znanje

Primeri dobre prakse

Primeri dobre prakse

Interaktivne delavnice

Interaktivne delavnice

REGISTRACIJA

Individualna kotizacija za podjetja

490 EUR (brez DDV)

Individualna kotizacija za fizične osebe

343 EUR (brez DDV)

Paket 5ka – od 5 do 9 udeležencev iz istega podjetja

420 EUR (brez DDV) / osebo

Paket 10ka – 10 ali več udeležencev iz istega podjetja

390 EUR (brez DDV) / osebo

Za več informacij o skupinskih prijavah nam pišite na cpoef@ef.uni-lj.si.

Za odpovedi po 10. marcu 2023 ni mogoče zagotoviti povračila. V primeru neudeležbe povračilo kotizacije ni možno. Izbor delavnic lahko spremenite najkasneje do 10. marca 2023.

*DDV ni vključen v ceno.

Pomembne informacije o vaši prijavi

Pomembne informacije


Če želite prijaviti več udeležencev, izpolnite vlogo za vsakega udeleženca posebej.

PRIJAVA je odprta do zapolnitve vseh mest. Po izpolnitvi prijavnega obrazca boste prejeli potrditev o prijavi s povzetkom izbranih delavnic na vaš e-poštni naslov.

ODPOVEDI so vračljive do 10. marca 2023. Po tem datumu se zaračunajo vse pristojbine. Zahvaljujemo se vam za razumevanje.

V primeru odjave po 10. marcu 2023 povračilo kotizacije ni več možno, kot tudi ne v primeru, da ste prijavljeni in se programa ne udeležite.

PLAČILO: Račun bo izdan v dveh tednih po dogodku.

Partnerji

Organizator

Logo_EKP_sklad_za_regionalni_razvoj_SLO MGRT-logotip-e1490791644839 TGZ_SRIPT_logo_final