Program

Trajnostna blagovna znamka

Kako zgraditi znamko, ki je ne ljubijo samo porabniki, temveč tudi naš planet?

Trajnostna blagovna znamka je med porabniki postala razdiralen izraz. Na eni strani imamo optimiste, ki ploskajo spremembam, ki jih blagovne znamke ustvarjajo za trajnost planeta. Na drugi strani pa pesimiste, ki pravijo, da ne gre za nič drugega kot dobre trženjske trike in izpostavljajo pojave kot so ‘greenwashing’.

Nedvomno lahko trdimo, da so blagovne znamke in njihova trajnost tema, ki je pomembna že v tem trenutku in katere pomen se bo v prihodnosti samo še povečeval. Trajnostna blagovna znamka pomeni tek na dolge proge in za podjetje ne predstavlja zgolj rasti, temveč tudi njegovo preživetje.

Tekom pričujočega seminarja se bomo poglobili v to, kaj razumemo pod pojmom trajnostne blagovne znamke, zakaj se njen pomen povečuje ter kako vključiti trajnost v blagovne znamke, ki jih gradite oz. nadgrajujete. S tem boste poskrbeli, da vaših znamk ne bodo ljubili/oboževali zgolj porabniki, temveč tudi naš planet.

Ključna spoznanja:

  • Razumeti pomen in bistvo trajnostnih blagovnih znamk, ki ne izpostavljajo zgolj ekonomskega, temveč tudi družbeni in okoljski vidik.
  • Razumeti pomen in ključne korake pri grajenju trajnostnih blagovnih znamk, ki jih poleg porabnikov ljubi tudi planet.
  • S pomočjo raznolikih domačih in tujih primerov dobre prakse razumeti, kako vnašati elemente trajnostnega razvoja v vidne in nevidne elemente blagovne znamke ter jih tudi ustrezno komunicirati.

Ekonomska fakulteta v Ljubljani

Maja Konečnik Ruzzier

Maja Konečnik Ruzzier je redna profesorica in predstojnica katedre za trženje na ljubljanski Ekonomski fakulteti. Sodelovala je pri več svetovalnih in raziskovalnih projektih s področja trženja in blagovnih znamk (kot npr. Volvo, Rutar, Tosama) ter izvedla več strokovnih seminarjev za različne ciljne skupine odjemalcev (kot npr. Zavarovalnica Triglav, Istrabenz Turizem). Najodmevnejši je projekt izgradnje znamke Slovenije »I FEEL SLOVENIA«, ki je tudi mednarodno zelo uspešen in prepoznaven in v osrčje katere so že v letu 2007 uvedli načela trajnosti. Svoje znanje posreduje študentom preko predmetov Temelji trženja, Managementa blagovnih znamk ter Trženja v turizmu, pri katerih je tudi nosilka. Je avtorica mnogoštevilnih znanstvenih člankov, prispevkov ter knjig. Med knjigami velja izpostaviti splošno trženjsko knjigo Temelji trženja ter ožje usmerjene knjige (Trženje v turizmu; Marketing for entrepreneurs and SMEs; Startup branding funnel).

Format

Mreženje

Mreženje

Osrednji govorniki in diskusije

Osrednji govorniki in diskusije

Novi trendi in globalno znanje

Novi trendi in globalno znanje

Primeri dobre prakse

Primeri dobre prakse

Interaktivne delavnice

Interaktivne delavnice

REGISTRACIJA

Individualna kotizacija za podjetja

490 EUR (brez DDV)

Individualna kotizacija za fizične osebe

343 EUR (brez DDV)

Paket 5ka – do pet udeležencev iz istega podjetja

2100 EUR (brez DDV)

Paket 10ka – do deset udeležencev iz istega podjetja

3900 EUR (brez DDV)

Za več informacij o skupinskih prijavah nam pišite na cpoef@ef.uni-lj.si.

Za odpovedi po 10. marcu 2023 ni mogoče zagotoviti povračila. V primeru neudeležbe povračilo kotizacije ni možno. Izbor delavnic lahko spremenite najkasneje do 10. marca 2023.

*DDV ni vključen v ceno.

Pomembne informacije o vaši prijavi

Pomembne informacije


Če želite prijaviti več udeležencev, izpolnite vlogo za vsakega udeleženca posebej.

PRIJAVA je odprta do zapolnitve vseh mest. Po izpolnitvi prijavnega obrazca boste prejeli potrditev o prijavi s povzetkom izbranih delavnic na vaš e-poštni naslov.

ODPOVEDI so vračljive do 10. marca 2023. Po tem datumu se zaračunajo vse pristojbine. Zahvaljujemo se vam za razumevanje.

V primeru odjave po 10. marcu 2023 povračilo kotizacije ni več možno, kot tudi ne v primeru, da ste prijavljeni in se programa ne udeležite.

PLAČILO: Račun bo izdan v dveh tednih po dogodku.

Logo_EKP_sklad_za_regionalni_razvoj_SLO MGRT-logotip-e1490791644839 TGZ_SRIPT_logo_final