Program

Trajnostna blagovna znamka

Kako zgraditi znamko, ki je ne ljubijo samo porabniki, temveč tudi naš planet?

Trajnostna blagovna znamka je med porabniki postala razdiralen izraz. Na eni strani imamo optimiste, ki ploskajo spremembam, ki jih blagovne znamke ustvarjajo za trajnost planeta. Na drugi strani pa pesimiste, ki pravijo, da ne gre za nič drugega kot dobre trženjske trike in izpostavljajo pojave kot so ‘greenwashing’.

Nedvomno lahko trdimo, da so blagovne znamke in njihova trajnost tema, ki je pomembna že v tem trenutku in katere pomen se bo v prihodnosti samo še povečeval. Trajnostna blagovna znamka pomeni tek na dolge proge in za podjetje ne predstavlja zgolj rasti, temveč tudi njegovo preživetje.

Tekom pričujočega seminarja se bomo poglobili v to, kaj razumemo pod pojmom trajnostne blagovne znamke, zakaj se njen pomen povečuje ter kako vključiti trajnost v blagovne znamke, ki jih gradite oz. nadgrajujete. S tem boste poskrbeli, da vaših znamk ne bodo ljubili/oboževali zgolj porabniki, temveč tudi naš planet.

Ključna spoznanja:

  • Razumeti pomen in bistvo trajnostnih blagovnih znamk, ki ne izpostavljajo zgolj ekonomskega, temveč tudi družbeni in okoljski vidik.
  • Razumeti pomen in ključne korake pri grajenju trajnostnih blagovnih znamk, ki jih poleg porabnikov ljubi tudi planet.
  • S pomočjo raznolikih domačih in tujih primerov dobre prakse razumeti, kako vnašati elemente trajnostnega razvoja v vidne in nevidne elemente blagovne znamke ter jih tudi ustrezno komunicirati.

Ekonomska fakulteta v Ljubljani

Adriana Rejc Buhovac

Adriana Rejc Buhovac je redna profesorica za strateški management na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani. Je strokovnjakinja na področju razvijanja in uresničevanja korporativnih, poslovnih in funkcijskih strategij ter na področju trajnostnih strategij. Vodila je vrsto svetovalnih projektov na področju razvijanja in uresničevanja strategij ter managerske kontrole. Je avtorica vrste znanstvenih in strokovnih prispevkov s področja trajnostnih strategij in izzivov uresničevanja strategij. V soavtorstvu z Marc J. Epsteinom je napisala knjigo o najboljših svetovnih praksah na področju razvijanja in uresničevanja trajnostnih strategij Making Sustainability Work: Best Practices in Managing and Measuring Corporate Social, Environmental, and Economic Impacts.

Format

Mreženje

Mreženje

Osrednji govorniki in diskusije

Osrednji govorniki in diskusije

Novi trendi in globalno znanje

Novi trendi in globalno znanje

Primeri dobre prakse

Primeri dobre prakse

Interaktivne delavnice

Interaktivne delavnice

REGISTRACIJA - LAST CALL (-20 %)

Individualna kotizacija za podjetja

440 352 EUR (brez DDV)

Individualna kotizacija za fizične osebe

290 232 EUR (brez DDV)

Paket 5ka – od 5 do 9 udeležencev iz istega podjetja

380 304 EUR (brez DDV) / osebo

Paket 10ka – 10 ali več udeležencev iz istega podjetja

350 280 EUR (brez DDV) / osebo

Za več informacij o skupinskih prijavah nam pišite na cpoef@ef.uni-lj.si.

Za odpovedi po 8. marcu 2024 ni mogoče zagotoviti povračila. V primeru neudeležbe povračilo kotizacije ni možno. Izbor delavnic lahko spremenite najkasneje do 8. marca 2023.

*DDV ni vključen v ceno.

Pomembne informacije o vaši prijavi

Pomembne informacije


Če želite prijaviti več udeležencev, izpolnite vlogo za vsakega udeleženca posebej.

PRIJAVA je odprta do zapolnitve vseh mest. Po izpolnitvi prijavnega obrazca boste prejeli potrditev o prijavi s povzetkom izbranih delavnic na vaš e-poštni naslov.

ODPOVEDI so vračljive do 8. marca 2024. Po tem datumu se zaračunajo vse pristojbine. Zahvaljujemo se vam za razumevanje.

V primeru odjave po 8. marcu 2024 povračilo kotizacije ni več možno, kot tudi ne v primeru, da ste prijavljeni in se programa ne udeležite.

PLAČILO: Račun bo izdan v dveh tednih po dogodku.

Partnerji

Organizator

Logo_EKP_sklad_za_regionalni_razvoj_SLO MGRT-logotip-e1490791644839