Program

Psychology of Consumer Insights

A consumer insight is an interpretation used by businesses to gain a deeper understanding of how their customers think and feel.
Analyzing human behaviors allows companies to really understand what their consumers want and need, and most importantly, why they feel this way.
When consumer insight research is conducted properly, it should improve the effectiveness of how a company communicates to its customers, which is likely to change consumer behavior, and therefore increase sales.
In this workshop we will try to review the main trends in customer insights and how companies today are moving from being product centric to become customer centric.

Key takeaways:

  • Understanding what is relevant today to the consumer buying decision making
  • Describing trends in customer behavior and customer journey maps
  • Seeing examples of how companies move form being product centric to be customer centric

Matej Drašček

Matej Drašček je diplomiral na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, smer finance, kjer je za svojo diplomsko delo dobil tudi Univerzitetno Prešernovo nagrado in zaključil doktorski študij na temo etičnega odločanja managerjev na FDV. Trenutno je zaposlen kot direktor divizije financ v Hranilnici LON, d. d. (pred tem vodja službe notranje revizije). Objavil je več znanstvenih in strokovnih člankov v domačih in mednarodnih revijah s področja strateškega managementa, etike, HR in notranje revizije ter kot predavatelj sodeloval na več domačih in mednarodnih konferencah kot vabljeni predavatelj. Pridobil je naziv preizkušeni notranji revizor, v letu 2018 pa pri IIA naziv CIA (Certified Internal Auditor) (nagrada za eden najboljših opravljenih izpitov), CRMA (Certification in Management Assurance), CFSA (Certified Financial Services Auditor) in CSX (Cybersecurity Fundamentals Certificate). Je tudi predsednik Združenja notranjih revizorjev - IIA Slovenija.

Format

Mreženje

Mreženje

Osrednji govorniki in diskusije

Osrednji govorniki in diskusije

Novi trendi in globalno znanje

Novi trendi in globalno znanje

Primeri dobre prakse

Primeri dobre prakse

Interaktivne delavnice

Interaktivne delavnice

REGISTRACIJA - LAST CALL (-20 %)

Individualna kotizacija za podjetja

440 352 EUR (brez DDV)

Individualna kotizacija za fizične osebe

290 232 EUR (brez DDV)

Paket 5ka – od 5 do 9 udeležencev iz istega podjetja

380 304 EUR (brez DDV) / osebo

Paket 10ka – 10 ali več udeležencev iz istega podjetja

350 280 EUR (brez DDV) / osebo

Za več informacij o skupinskih prijavah nam pišite na cpoef@ef.uni-lj.si.

Za odpovedi po 8. marcu 2024 ni mogoče zagotoviti povračila. V primeru neudeležbe povračilo kotizacije ni možno. Izbor delavnic lahko spremenite najkasneje do 8. marca 2023.

*DDV ni vključen v ceno.

Pomembne informacije o vaši prijavi

Pomembne informacije


Če želite prijaviti več udeležencev, izpolnite vlogo za vsakega udeleženca posebej.

PRIJAVA je odprta do zapolnitve vseh mest. Po izpolnitvi prijavnega obrazca boste prejeli potrditev o prijavi s povzetkom izbranih delavnic na vaš e-poštni naslov.

ODPOVEDI so vračljive do 8. marca 2024. Po tem datumu se zaračunajo vse pristojbine. Zahvaljujemo se vam za razumevanje.

V primeru odjave po 8. marcu 2024 povračilo kotizacije ni več možno, kot tudi ne v primeru, da ste prijavljeni in se programa ne udeležite.

PLAČILO: Račun bo izdan v dveh tednih po dogodku.

Partnerji

Organizator

Logo_EKP_sklad_za_regionalni_razvoj_SLO MGRT-logotip-e1490791644839