Program

NOVO: Psihologija sprememb – od posameznika do tima in organizacije

Spremembe in hitro prilagajanje nanje postaja osrednja tema v današnjem delovnem okolju. Organizacija, ki se je sposobna ne glede na spremembo odzvati hitro in učinkovito, ima konkurenčno prednost, ki jo je težko enostavno skopirati. Na interaktivni online delavnici boste izvedeli, zakaj so spremembe tako težke in kateri psihološki dejavniki nas omejujejo pri spremembi, pa naj gre za novo navado, ki bi jo radi osvojili ali opustili, ali pa transformacije podjetij. Dotaknili se bomo tudi delovanja možganov pri spremembah, nato pa skupaj raziskali tehnike, ki nam lahko pomagajo pri dovzetnosti za spremembe.

Odgovorili bomo na vprašanja kot so:

  • Kako se pripravimo, da smo sami bolj dovzetni za spremembe
  • Kako lahko v timu poskrbimo, da bodo bolj dovzetni za spremembe
  • Kako kreiramo okolje v organizaciji, da je le-ta pripravljena na spremembe

Na koncu se bomo dotaknili tudi upravljanja tranzicije v transformacijah podjetjih in pomembnosti organizacijske kulture pri dovzetnosti do sprememb.

Ekonomska fakulteta v Ljubljani

Vesna Žabkar

Vesna Žabkar je redna profesorica na katedri za trženje na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani in vodja enega najuspešnejših raziskovalnih programov s področja ekonomije in poslovnih ved na ARRS "Izzivi vključujočega trajnostnega razvoja v prevladujoči paradigmi ekonomskih in poslovnih znanosti«. Je vidna predstavnica več mednarodnih in domačih stanovskih združenj, prejemnica mnogih mednarodnih nagrad, tudi Zlate plakete Univerze v Ljubljani, gostuje na tujih univerzah, med drugim na Katedri za mednarodno trženje dunajske univerze. V strokovnem delu sodeluje s številnimi velikimi in srednje velikimi podjetji v Sloveniji, v zadnjem času tudi v okviru raziskave Trajnostni poslovni indeks. Področja delovanja: trajnostno in odgovorno vedenje potrošnikov, trajnostno naravnanost podjetij ter medkulturno raziskovanje potrošnikov, integrirano marketinško komuniciranje in merjenje uspešnosti komuniciranja, analitika za marketinške odločitve (kvantitativne raziskave, življenjska vrednost kupca, napoved prodaje). Svetovala je podjetjem kot so Atlantic Grupa, Bayer, Mercator, Merkur, NLB, Panvita in Petrol.

Format

Mreženje

Mreženje

Osrednji govorniki in diskusije

Osrednji govorniki in diskusije

Novi trendi in globalno znanje

Novi trendi in globalno znanje

Primeri dobre prakse

Primeri dobre prakse

Interaktivne delavnice

Interaktivne delavnice

REGISTRACIJA

Individualna kotizacija za podjetja

490 EUR (brez DDV)

Individualna kotizacija za fizične osebe

343 EUR (brez DDV)

Paket 5ka – od 5 do 9 udeležencev iz istega podjetja

420 EUR (brez DDV) / osebo

Paket 10ka – 10 ali več udeležencev iz istega podjetja

390 EUR (brez DDV) / osebo

Za več informacij o skupinskih prijavah nam pišite na cpoef@ef.uni-lj.si.

Za odpovedi po 10. marcu 2023 ni mogoče zagotoviti povračila. V primeru neudeležbe povračilo kotizacije ni možno. Izbor delavnic lahko spremenite najkasneje do 10. marca 2023.

*DDV ni vključen v ceno.

Pomembne informacije o vaši prijavi

Pomembne informacije


Če želite prijaviti več udeležencev, izpolnite vlogo za vsakega udeleženca posebej.

PRIJAVA je odprta do zapolnitve vseh mest. Po izpolnitvi prijavnega obrazca boste prejeli potrditev o prijavi s povzetkom izbranih delavnic na vaš e-poštni naslov.

ODPOVEDI so vračljive do 10. marca 2023. Po tem datumu se zaračunajo vse pristojbine. Zahvaljujemo se vam za razumevanje.

V primeru odjave po 10. marcu 2023 povračilo kotizacije ni več možno, kot tudi ne v primeru, da ste prijavljeni in se programa ne udeležite.

PLAČILO: Račun bo izdan v dveh tednih po dogodku.

Partnerji

Organizator

Logo_EKP_sklad_za_regionalni_razvoj_SLO MGRT-logotip-e1490791644839 TGZ_SRIPT_logo_final