Program

Psihologija prodaje

  • Kaj je prodaja z zornega kota kupca napram prodajalcu?
  • Zakaj smo iracionalni pri nakupih in kako lahko prodajalci to dobronamerno uporabijo?
  • Je stranka res vedno kralj?
  • Kaj mora biti naš ultimativni cilj, ko se pogovarjamo s strankami?
  • V čem je razlika med povprečnim, dobrim in odličnim prodajalcem?

Glavni poudarki:

  • naučiti se voditi pogovor o tistem, kar stranko res zanima
  • razumeti strankine impulze in načine odločanja
  • posledično imeti večji uspeh pri prodaji.

Ekonomska fakulteta v Ljubljani

Vasja Rant

Vasja Rant je izredni profesor za denar in finance na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani. Na fakulteti poučuje dodiplomske in magistrske predmete iz področij mednarodnih financ in ekonomskih politik EU, ima pa tudi izkušnje s poučevanjem v mednarodnem okolju na Wirtschaftsuniversität Wien (Avstrija), Kyungpook National University (Republika Koreja) in Dokuz Eylül Üniversitesi (Turčija). Kot predavatelj občasno sodeluje tudi s poslovno skupnostjo in javnim sektorjem v Sloveniji in v državah nekdanje Jugoslavije. V okviru raziskovalnega dela redno objavlja članke v mednarodnih in slovenskih recenziranih revijah ter poglavja v znanstvenih monografijah. Njegovi raziskovalni interesi zajemajo predvsem proučevanje evropskih integracijskih procesov in proračuna EU, bančništva in bančne regulacije, mednarodnega finančnega okolja, v zadnjem času pa tudi področja trajnostnih financ. Poklicno je večkrat svetoval slovenski vladi o temah, povezanih z EU, in aktivno sodeloval pri pogajanjih Evropskega sveta o večletnih finančnih okvirih EU za obdobja 2007-2013, 2014-2020 in 2021-2027 ter pri pogajanjih o Instrumentu za okrevanje EU, NextGenerationEU, kot odzivu na krizo COVID-19.

Format

Mreženje

Mreženje

Osrednji govorniki in diskusije

Osrednji govorniki in diskusije

Novi trendi in globalno znanje

Novi trendi in globalno znanje

Primeri dobre prakse

Primeri dobre prakse

Interaktivne delavnice

Interaktivne delavnice

REGISTRACIJA

Kotizacija individualnega podjetja

490 EUR (brez DDV)

Kotizacija individualna fizična (30% popust)

343 EUR (brez DDV)

Paket 5ka – do pet udeležencev iz istega podjetja

2100 EUR (brez DDV)

Paket 10ka – do deset udeležencev iz istega podjetja

3900 EUR (brez DDV)

Za več informacij o skupinskih prijavah nam pišite na cpoef@ef.uni-lj.si.

Za podjetja, ki so člani SRIPT, je udeležba na programu brezplačna (do zapolnitve mest). Ob prijavi pod opombe vpišite kodo SRIPT.

Kotizacija vključuje udeležbo na vseh delavnicah in okroglih mizah. V primeru nepričakovanih okoliščin si CPOEF pridržuje pravico do odpovedi delavnic. Za odpovedi po 10. marcu 2023 ni mogoče zagotoviti povračila. V primeru neudeležbe povračilo kotizacije ni možno. Izbor delavnic lahko spremenite najkasneje do 10. marca 2023.

*DDV ni vključen v ceno.

Pomembne informacije o vaši prijavi

Pomembne informacije


Če želite prijaviti več udeležencev, izpolnite vlogo za vsakega udeleženca posebej.

PRIJAVA je odprta do zapolnitve vseh mest. Po izpolnitvi prijavnega obrazca boste prejeli potrditev o prijavi s povzetkom izbranih delavnic na vaš e-poštni naslov.

ODPOVEDI so vračljive do 10. marca 2023. Po tem datumu se zaračunajo vse pristojbine. Zahvaljujemo se vam za razumevanje.

V primeru odjave po 10. marcu 2023 povračilo kotizacije ni več možno, kot tudi ne v primeru, da ste prijavljeni in se programa ne udeležite.

PLAČILO: Račun bo izdan v dveh tednih po dogodku.

Logo_EKP_sklad_za_regionalni_razvoj_SLO MGRT-logotip-e1490791644839 TGZ_SRIPT_logo_final