Program
The impact of human activity on the environment has been well-documented. The need for change, individually and collectively, to avoid worse environmental scenarios has also been well-documented. What has not been well-documented though is the effectiveness (or not) of current communications models when asking people to adopt suitable behaviors. Dr. Nikolaos Dimitriadis explains how organisations, governments, companies and individuals can benefit from applying neuroscience-based approaches in creating sustainable messages. To illustrate this, he is using a specific case study where he and his colleagues examined the impact of online sustainability videos of known brands on the brains of participants. Their findings suggest an urgent need for change in sustainability messaging because current communication models fail miserably to achieve meaningful brain responses. Attend this keynote to find out what we are doing wrong when asking people to change their environmental behaviors and how to improve.
Key take-away:
Optimal HR Group
Nikolaos Dimitriadis je večkrat nagrajeni strokovnjak za komunikacije, avtor knjig, izobraževalec in svetovalec. Je vodja nevro svetovalnih storitev v podjetju Optimal HR Group. Doktoriral je na Univerzi v Sheffieldu in pridobil naziv MBA ter je certificiran nevromarketer. Redno poučuje na različnih študijskih programih MBA ter drugih univerzitetnih in podjetniških programih po vsem svetu. Dr. Dimitriadis je predsednik odbora za ljudi pri Svetovnem inštitutu za inovacije in upravljanje sprememb v Ženevi. Je profesor prakse na Univerzi v Yorku, Evropski kampus v Grčiji, kjer vodi magistrski študij nevromarketinga. Je soustanovitelj grškega kluba za uporabno nevroznanost Neurogenesis. Je tudi gostujoči profesor na Ekonomsko-poslovni fakulteti Univerze v Ljubljani. Dr. Dimitriadis je nedavno pomagal zagnati wellbeing.ai, pionirsko zagonsko podjetje s sedežem v Belgiji na področju tehnologije čustvenega in duševnega zdravja pri delu. Dr. Dimitriadis je prejel grško nagrado za odličnost leta 2022, ki jo podeljuje Helenic Institute for Customer Service. Na festivalu TEDx je govoril o nujni potrebi po komunikaciji, ki temelji na možganih, in sodeloval pri programu NeuroMarketing Manager na hamburški šoli za medije. Dr. Dimitriadis je za potrebe nevromarketinga, nevroHR in akademske namene skeniral več kot 7. 500 možganov iz 25 držav po vsem svetu. Sodeloval je z mednarodnimi blagovnimi znamkami, kot so IKEA, IBM, JTI, Nestle, Johnson&Johnson, AstraZeneca, CISCO, SAP, Pierre Fabre, Coca Cola, T-Mobile, Dixons, Banca Intesa Sanpaolo, Societe Generale, Unicredit, Microsoft, VMware, Raiffeisen Bank, SAP, DELL, USAID in drugimi.
Format
Mreženje
Osrednji govorniki in diskusije
Novi trendi in globalno znanje
Primeri dobre prakse
Interaktivne delavnice
REGISTRACIJA
490 EUR (brez DDV)
343 EUR (brez DDV)
420 EUR (brez DDV) / osebo
390 EUR (brez DDV) / osebo
Za več informacij o skupinskih prijavah nam pišite na cpoef@ef.uni-lj.si.
Za odpovedi po 10. marcu 2023 ni mogoče zagotoviti povračila. V primeru neudeležbe povračilo kotizacije ni možno. Izbor delavnic lahko spremenite najkasneje do 10. marca 2023.
*DDV ni vključen v ceno.
Če želite prijaviti več udeležencev, izpolnite vlogo za vsakega udeleženca posebej.
PRIJAVA je odprta do zapolnitve vseh mest. Po izpolnitvi prijavnega obrazca boste prejeli potrditev o prijavi s povzetkom izbranih delavnic na vaš e-poštni naslov.
ODPOVEDI so vračljive do 10. marca 2023. Po tem datumu se zaračunajo vse pristojbine. Zahvaljujemo se vam za razumevanje.
V primeru odjave po 10. marcu 2023 povračilo kotizacije ni več možno, kot tudi ne v primeru, da ste prijavljeni in se programa ne udeležite.
PLAČILO: Račun bo izdan v dveh tednih po dogodku.