Program

Psychology of Consumer Insights

A consumer insight is an interpretation used by businesses to gain a deeper understanding of how their customers think and feel.
Analyzing human behaviors allows companies to really understand what their consumers want and need, and most importantly, why they feel this way.
When consumer insight research is conducted properly, it should improve the effectiveness of how a company communicates to its customers, which is likely to change consumer behavior, and therefore increase sales.
In this workshop we will try to review the main trends in customer insights and how companies today are moving from being product centric to become customer centric.

Key takeaways:

  • Understanding what is relevant today to the consumer buying decision making
  • Describing trends in customer behavior and customer journey maps
  • Seeing examples of how companies move form being product centric to be customer centric

3ZEN

Marko Krajner

Marko Krajner je magister organizacije managementa storitev, ki že skoraj 11 let vodi podjetje 3ZEN, ki se ukvarja s poslovnim svetovanjem in izobraževanjem, uvajanjem metod sistematičnega izboljševanja in inoviranja procesov, sistemi vodenja, presojami, certificiranji, standardi trajnostnega razvoja. Sodelujejo z večjimi in manjšimi podjetji iz različnih panog v Sloveniji, predvsem na področju sistematičnih izboljšav in inoviranja procesov, v zadnjem času pa imajo vse več strank tudi v tujini, predvsem v državah nekdanje Jugoslavije, pa tudi v Avstriji, Italiji, Švici, celo v Libanonu in Savdski Arabiji. Je akreditirani splošni ocenjevalec projektov krožnega gospodarstva v imenu EPEA Switzerland. V zadnjih letih ga vse bolj zanima področje trajnostnega gospodarstva, kjer se srečuje z mednarodnimi podjetji in projekti tranzicije trenutnega gospodarstva in industrije iz linearnega v smeri krožnega gospodarstva iz celega sveta.

Format

Mreženje

Mreženje

Osrednji govorniki in diskusije

Osrednji govorniki in diskusije

Novi trendi in globalno znanje

Novi trendi in globalno znanje

Primeri dobre prakse

Primeri dobre prakse

Interaktivne delavnice

Interaktivne delavnice

REGISTRACIJA

Individualna kotizacija za podjetja

490 EUR (brez DDV)

Individualna kotizacija za fizične osebe

343 EUR (brez DDV)

Paket 5ka – od 5 do 9 udeležencev iz istega podjetja

420 EUR (brez DDV) / osebo

Paket 10ka – 10 ali več udeležencev iz istega podjetja

390 EUR (brez DDV) / osebo

Za več informacij o skupinskih prijavah nam pišite na cpoef@ef.uni-lj.si.

Za odpovedi po 10. marcu 2023 ni mogoče zagotoviti povračila. V primeru neudeležbe povračilo kotizacije ni možno. Izbor delavnic lahko spremenite najkasneje do 10. marca 2023.

*DDV ni vključen v ceno.

Pomembne informacije o vaši prijavi

Pomembne informacije


Če želite prijaviti več udeležencev, izpolnite vlogo za vsakega udeleženca posebej.

PRIJAVA je odprta do zapolnitve vseh mest. Po izpolnitvi prijavnega obrazca boste prejeli potrditev o prijavi s povzetkom izbranih delavnic na vaš e-poštni naslov.

ODPOVEDI so vračljive do 10. marca 2023. Po tem datumu se zaračunajo vse pristojbine. Zahvaljujemo se vam za razumevanje.

V primeru odjave po 10. marcu 2023 povračilo kotizacije ni več možno, kot tudi ne v primeru, da ste prijavljeni in se programa ne udeležite.

PLAČILO: Račun bo izdan v dveh tednih po dogodku.

Logo_EKP_sklad_za_regionalni_razvoj_SLO MGRT-logotip-e1490791644839 TGZ_SRIPT_logo_final