Program
A consumer insight is an interpretation used by businesses to gain a deeper understanding of how their customers think and feel.
Analyzing human behaviors allows companies to really understand what their consumers want and need, and most importantly, why they feel this way.
When consumer insight research is conducted properly, it should improve the effectiveness of how a company communicates to its customers, which is likely to change consumer behavior, and therefore increase sales.
In this workshop we will try to review the main trends in customer insights and how companies today are moving from being product centric to become customer centric.
Key takeaways:
Format
Mreženje
Osrednji govorniki in diskusije
Novi trendi in globalno znanje
Primeri dobre prakse
Interaktivne delavnice
REGISTRACIJA
440 EUR (brez DDV)
290 EUR (brez DDV)
380 EUR (brez DDV) / osebo
350 EUR (brez DDV) / osebo
Za več informacij o skupinskih prijavah nam pišite na cpoef@ef.uni-lj.si.
Za odpovedi po 8. marcu 2024 ni mogoče zagotoviti povračila. V primeru neudeležbe povračilo kotizacije ni možno. Izbor delavnic lahko spremenite najkasneje do 8. marca 2023.
*DDV ni vključen v ceno.
Če želite prijaviti več udeležencev, izpolnite vlogo za vsakega udeleženca posebej.
PRIJAVA je odprta do zapolnitve vseh mest. Po izpolnitvi prijavnega obrazca boste prejeli potrditev o prijavi s povzetkom izbranih delavnic na vaš e-poštni naslov.
ODPOVEDI so vračljive do 8. marca 2024. Po tem datumu se zaračunajo vse pristojbine. Zahvaljujemo se vam za razumevanje.
V primeru odjave po 8. marcu 2024 povračilo kotizacije ni več možno, kot tudi ne v primeru, da ste prijavljeni in se programa ne udeležite.
PLAČILO: Račun bo izdan v dveh tednih po dogodku.